Treceți la conținutul principal

Cu si despre femei

Femeia...eterna muza pentru marii poeti, pentru visatori, pentru barbatul care-si recunoaste slabiciunea pentru farmecul ei...Puternica, cand ceilalti cred ca nu mai poate si slaba, cand simte ca vrea sa-i fii aproape. Neinteleasa, cand poate fi atat de usor sa-i citesti nevoile si iubita, cand de fapt asta-si doreste.

Viata este cu si despre femei, la fel cum este cu si despre barbati. Doua jumatati care, in permanenta, se cauta una pe cealalta. Si se gasesc, si se atrag, si se resping, dar care numai impreuna pot fi complete!

Femeia poate fi ingerul pe care o viata intreaga ai cautat sa-l gasesti si demonul ce-ti bantuie visele pentru a nu-l lasa sa plece! Iar cine condamna femeia nu a cunoscut-o pe cea care a fost creata pentru el sau nu a inteles-o indeajuns pentru a fi demn de dragostea ei. Si nu e greu sa reusesti sa-i ajungi la suflet. Tine doar de tine sa-i poti cuprinde mana in palma ta, sa-i poti mangaia chipul dulce, feminin, sa-i poti saruta buzele moi, s-o poti strange la piept...ca mai apoi sa-ti ofere si inima, si sufletul, si tot...sa poti avea un intreg univers de emotii, trairi, sentimente pentru o dragoste sincera, oferita la schimb.

Caci femeia se sacrifica pentru tine, pentru ea, pentru voi...pentru ca destinul vostru sa capete un alt sens. Si nu merita sa-i calci sufletul si visurile in picioare, caci atunci cand se daruieste, ei nu-i mai ramane nimic...

Si nu te pune in locul ei, caci n-ai sa reusesti sa fii tot ce ea poate fi, sa faci, tot ce ea poate face! Ascult-o, accept-o, respect-o, iubeste-o si fii langa ea, caci viata este cu si despre femei, altfel...nu e viata!


Fiecare femeie e frumoasa, fiecare femeie are un farmec aparte, dar femeia ta e cea mai frumoasa! Pentru tine, pentru ea, pentru voi...pentru viata voastra-n doi!


Sursa foto: www.google.ro

Postări populare de pe acest blog

La mulți ani, mamă!

M-a iubit din prima clipă în care a aflat de existența mea, iar eu am iubit-o din prima clipă în care am simțit că e acolo ... M-a mângâiat, mi-a vorbit și a avut grijă ca eu să fiu bine, încă dinainte de a mă cunoaște! A plans lângă obrazul meu și m-a îmbrățișat cu atâta dragoste ... o dragoste incomparabilă, nemărginită, în momentul în care ne-am cunoscut ... și a fost dragoste la prima vedere ... Iar din acel moment, legatura noastră specială, indestructibilă, va dura pe veci...
Iar azi, și mâine, și în fiecare zi a vieții mele, îi mulțumesc femeii speciale, femeii unice, care a vegheat asupra mea dintotdeauna și care și-a făcut un scop din a mă iubi, a mă proteja și a mă face om. Îi mulțumesc mamei și o iubesc cu tot sufletul meu de copil, infinit de tare!

La mulți ani, mamă!

Sursa foto: www.google.ro

Azi este despre mine

Am ajuns și aici: 30! Nu, nu mă gândeam că nu o să ajung (hahaha), dar au trecut parcă prea repede sau poate doar mi s-a părut! Regrete? Niciunul! Eșecuri? Destule! Dezamăgiri? Suficiente! Momente de glorie? Nenumărate! Și toate astea sunt parte din mine, din ceea ce sunt astăzi. Am crescut, am învățat, am cunoscut oameni, am luptat și m-am ridicat de fiecare dată. Iar azi, sunt un om fericit și împăcat cu sine. Am sănătate, am o familie frumoasă, pe care mă rog să mi-o țină Domnul sănătoasă, am visuri, planuri, ambiții, dorințe și multă, multă putere de muncă. Ce-mi doresc? Armonie, zâmbete și cât mai multe momente de fericire! Iar ca eu să fiu împlinită, oamenii dragi mie trebuie să fie fericiți!


La mulți ani frumoși, mie!

Super rapiditate la aprobare, incasare, achitare!

Secolul vitezei, cel in care am avut norocul sa ne nastem, cum ar spune unii, sau nenorocul, cum ar spune altii, ne-a rapit din inocenta, din calmitatea si rabdarea cu care veteranii nostri isi traiau viata, isi gustau experientele, isi simteau emotiile. Ne-a facut sa fim iuti, aprigi, nerabdatori si sa ne dorim ca totul sa se petreaca azi, acum, aici si cat se poate de rapid. Nimic nu poate astepta pana maine, nimic nu poate fi amanat, intarziat, uitat. Si daca totusi se intampla, nu am facut altceva decat sa tulburam linistea karmica a intregului Univers!

Avem dorinte marete, idealuri, planuri, aspiratii, iar speranta a incetat de mult sa mai moara, devenind nemuritoare. Acesta ar fi unul dintre avantajele de a ne fi nascut in secolul vitezei si de a beneficia de nenumarate posibilitati pentru a ne indeplini visurile, pentru a ne rezolva problemele si pentru a gasi o solutie la ceea ce odata ne tulbura somnul. Iar daca banii sunt problema de moment, atunci creditul rapid ne sare in …